20 January 2014

hestek saya jual #CollagenPlusVitE ^^

Assalamualaikum ^^

okayy mari kita beralih sikit . kat sini kita nak promote sikit .. ingat tak dulu muka kita agak teruk . lagi-lagi bila parut jerawat dekat dahi kita ni . sampai pakwe kita tegur . hmmpphhh . jatuh saham . hiksss .. tapi since kita guna #CollagenPlusVitE .. alhamdulillah dah okay la muka kita . at first trial kita mintak kawan kita , wawa , belikan .. then sekarang mummy boipreng kita pulak jual benda ni . mesti ada yang pernah dengar produk ni . 
Collagen Plus Vit E
RM 40 (with toner)
ni laa produk tu . dia ada krim siang dan malam . dan sabun tu . sabun tu korang boleh potong suku je . boleh jimat . setakat ni alhamdulillah kita selesa pakai . sampai mak kita pun sendiri cakap nampak cerah dah muka kita . hehehe . ada seri pengantin tak . hahaha eh ?? okay kalau nak beli asing pun boleh . so korang berminat boleh whatsapp je kita or tweet kita . jangan risau tweet kita open . atau pun korang boleh isi form order .. hihi or korang boleh whatsapp kita for fast reply 012-2479598


 haaa ni hasil nya .. kalau korang tengok bebetul memang dahi kita tu penuh . tapi kita guna produk ni alhamdulillah berkesan . korang patut try okayy :)


copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...