15 March 2014

hello seremban 3

Assalamualaikum ^^

yaaaa ampunnnnn . busy betul . entry yang asyik keluar masuk draft je ni . apa nak jadi ni ida oiiiiii :-/ haihhhhh . dah masuk semester 4 dah eh . kejapnya lahaiiii . cepat habis cepat kerja cepat kahwin . kehkeh . hahahahah ingat nak kahwin je . btw still ingat kisah seremban 3 yang kita janjikan haritu ? so now .. korang cepat say hello dekat seremban 3 ni . antara kampus terlatest UiTM . dan yang paling seronoknya adalah kita antara batch awal dekat kampus tu . actually taktahu nak cerita apa  pasal kampus baru ni . just ada tiga je fakulti pastu kemudahan pun tak banyak lagi . library masih kosong . so cerita dia memang tak complete sangat facilities dia .. firstday pun kitorang dah sesat nak pergi fakulti .. mana taknya banyak sangat pintu ajaibnya . sana pintu sini pintu . fenin fenin .. rasa macam main maze takpun escaped room tu . hmmmph . korang boleh google uitm kampus seremban 3 ni . nak pergi pd pun dekat sangat .

bila dah naik semester 4 ni kita jumpa muka baru dan muka lama . tapi sayang muka lama ni tak sama kelas daa . sebab fakulti kita tetapkan kelas . kita pun takpaham sistem baru ni macam mana . ikutkan saje kalau nak elak masalah kan .. and alhamdulillah kita setakat ni takpernah ada masalah untuk registration kelas kita .. tapi sayangnya kita dengan housemate kita tak satu kelas . tapi kami tetap buddies .. hikhik .. memandangkan ini adalah entry terlapuk sebab selalu sangat keluar masuk draft . kita dah siap prepare gambar . hahaha *dah malas nak taip pepanjang*

mata zalia , rizz , ajip , me , sami , jaa, abe 

sebahagian housemate dan bunga kelas AM228 3I dulu :)


terasa dewasa sikit dari biasa




buy one got 2 free . siapa yang beli siapa yang free pun taktahu hahaha
ekceli banyak lagi gambar baru .. nanti la kita borak lagi .. sejak kita duduk rumah sewa ni kan .. kita dah ada nama baru . diorang panggil kita hang aka RAHANG . ini gara-gara kita sakit rahang lately ni . hmmmph . duduk rumah sewa ni .. kita ada papa dan mama . hahahaha . papa kita zalia dan mama kita nadiyya . dua ketul ni laa bagi nama rahang tu . okaylaa . kita nak sambung draft lain pulak .. 
kbai ^.^




copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...