29 January 2014

kesakitan itu

macam mana sakitnya aku .. kau tak pernah rasa
macam mana sedihnya aku .. kau tak pernah tahu
macam mana aku separuh mati mempertahankan semua ni .. kau endahkan
wujudnya aku dalam hidup .. rupanya mungkin seketika

kenapa dugaan ini terlalu hebat
kenapa aku yang diuji sebegini
kenapa aku menjadi yang terpilih dalam kesabaran yang tinggi ..

aku bersyukur Allah memberi aku anugerah
anugerah kesabaran yang hebat
anugerah kekuatan terbaik
anugerah naluri yang kuat
anugerah rasa cinta yang terhadap orang yang aku sayang

tapi sayang ..
anugerah itu kau tak pernah nampak
mata kau terlalu kabur untuk melihat
hati kau terlalu keras untuk dilembutkan

semoga Allah membuka jalan untuk kita 
semoga Allah memberi petunjuk kepad kita
semoga Allah membuka mata kita untuk kebenaran 

copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...