30 November 2013

kita nak cerita sepanjang belog problem .. dari bulan 6 sampai sekarang

assalamualaikum ..

*kriuk kriuk kriuk* kita exercise jari kejap . dengar tak kita letup-letup jari . Ya Allah rindu benar kita dekat belog lama ni . hmmphh bukan problem apa pun . problemnya kita tak paham interface baru dia . boleh muntah darah woii nak repair malam tadi .. so ni laa kita nak update .. kita cerita by month ye anak-anak hahahaha . mari kita mulakan perjalanan cerita ..

okayy sekarang ni cerita bulan 6 .. bulan 6 ni genap si arjuna hati kita .. ingat lagi dia si buncit ? hahahaha .. arjuna hati kita genap 21 tahun . so disebabkan kita dah habis diploma . sementara nak tunggu degree *jika ada rezeki .. kita dah plan nak buat surprise . plan ni pun last minit . orang kata plan last minit ni selalunya menjadi ~ (^.^)v so kita plan dengan kawan baik kita . kebetulan kawan baik kita ni kawan sekolah and satu kelas dengan boyfriend kita .. actually on the actual birthday .. boyfriend kita (Shahkhiran) ni nak balik ipoh untuk semester seterusnya .. dengan itu , plan kita pun memang kena rombak kena buat sebelum dia balik ..

cerita dia bermula 17 June 2013 , idea plan ni datang masa kita tengah lepak dengan dia dekat rumah kita . masa tengah lepak .. kita dah text dengan lui , kawan kitorang a.k.a pelakon tambahan .. bila dah plan bebaik dengan si lui ni .. dia pun kata okay .. then kita terpaksa buat cerita dekat boyfriend kita ..
me : sayang . jom lepak dengan lui ..
him : kenapa ?
me : alaa nak celebrate birthday lui ..
him : birthday dia sama bulan dengan abang eh . okay jugak ..
me : *dalam hati yesssss umpan mengena*
janji dengan lui dekat mekdi dekat depan rumah kita .. kita mintak dia yang bawak kek .. kalau kita yang bawak nanti kantoi pulak .. hahaha . sementara menunggu si lui ni .. jantung kita bapak laju .. macam nak tercabut .. hahahahaha . neves punya pasal . takut jugak kalau tak menjadi kan apa yang kita dah plan ni ..
pastu si lui sampai .. sampai on the right time ..
me : sayang kejap eh nak jemput lui
him : okay ..
me : *gelak dalam hati dengan perasaan neves*
keluar mekdi terus jumpa lui .. and tengok kek . kek sangat nice .. thumbs up lui .. kita yang arrange kan kek tu .. pastu kita suruh lui masuk pergi lekakan boyfriend kita ni .. 
lui : woii akir .. ida mana ?
him : oii .. ida ? bukan dengan kau ?
lui : la dia pulak hilang ..
tetiba ..
me : happy birthday to you .... *nyanyi sampai habes dengan bawak kek depan mata*
him : *speechless* ...

dia punya birthday .. kita pulak nak nangis . yela at last plan menjadi .. and he gives me an appreciate simple hug .. with the THANKYOU .. selama ni agak susah nak sambut .. sebab memasing sibuk .. kalau dia cuti saya kelas . kalau saya cuti dia kelas . bila dia sekarang dah cuti and saya dah habes belajar .. boleh melancarkan rancangan
him : ni berapa tahun punya plan ni ?
lui : girlfriend kau laa
him : lui birthday kau harini eh
lui : bulan depan laa
him : *pandang kita tak puas hati*



jeng jeng .. im create this video dedicated to him ^^




so sampai sini dulu . kejap lagi update lagi satu entry .. untuk bulan berikutnya . hikhikhik 
harap menahan sabar dengan belog saya ni (^^,)v
kbai



copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

2 comments:

kindergartenlibrary said...

sweet !! moga kekal !!

follow here !

schaa-iedaa said...

@Elvy Nellysha thankyou elvy .. doa awak sangat saya hargai :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...