02 April 2012

.kemenangan yang pertama .

.salam...

yahoooooooooooooooooooooo . *kita memperolehi kemenangi yang pertama* HAHA . okay firstly joyah nak cakap . bubye LENDURIAN . hehe . sekarang joyah tengah cuti . sampai bulan 6 . err agak heaven la jugak . tapiiiii .. err takde pape laaaa ..

korangggggg pagi tadi kannnn . eee geli la pulak joyah nak ceritaaaaaa .. tapi joyah gagahkan jugak la jari ni nak cerita . joyah berperang dengan SI JERRY .. tahu tak apa tu .. err senang cakap TIKUS .. ye TIKUS . joyah bangun pagi nak pergi toilet sekali nampak sesuatu hitam yang agak comel bergerakgerak . semakin dekat . yeeeee ituuu dia tikus yang mabuk yang nak mulakan perang . HAHA . joyah ape lagi melompat atas kerusi . HAHA . joyah mesej mak joyah

joyah : mak . peperangan nak bermula
mak : wahhhh hebat anak makk . kepung dengan baldi . lepas tu curah air panas
joyah : makkkkk orang geli laaaaa . 
mak : chaiyokk chaiyokkk

aduhhhh nampak nya joyah kena berperang sorangsorang . joyah masak air .. pastu kepung tikus tu dengan baldi . da kepung pun . joyah atas kerusi lagi . terjeritjerit HAHA . sumpah kelakar . air da masak . mengigil jugak la kaki joyah nak pergi berperang ... tapi kemenangan mestilah berpihak pada joyah kan . superlady :)



copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

4 comments:

hedayat93 said...

wawww . umah saya hade byk ! jom perang ?! :)

Pink Lavender said...

takotnyer ada tikos dalam rmh...

makneng follow kamu..
jom ke blog makneng..macam2 ada..

AMNA said...

Wahahaa , lawak la entri ni ^^

pergi umah saya gak? hahahah XD

AL AZRUL said...

Jerry mabuk?? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...