09 March 2012

.penantian itu suatu penyeksaan.

.salam.

erghhhhhhhhh . sobsobsob .. kita kan ghindu dekat atok tuaaaaa kitaaaaaaaaaa .. kita ghindu dekat si buncit kitaaaaaa .. kita ghindu dekat otroman kitaaaaaaaaaaaa .. kita ghindu dekat diaaaaaaa .. korang mesti taktahu kan siapa atokkk tuaaa . buncitt and otroman joyahhhh ..

taraaaaaaaaaa


serius joyah ghindu dekat dia . sebab da dekat 3 minggu joyah tak jumpa . last joyah jumpa pun time sibuksibuk nak beli barang muffin . kebetulan sekarang ni joyah tengah study week . kalau ikut plan joyah . joyah nak balik kampus hari khamis atau pun jumaat .. err semalam or harini la .. hehe ... tapiiiiiii
boipren : kau nak balik melaka bila ?
joyah : khamis atau jumaat . dah kenapa ?boipren : aku nak muffin kau . buat kan ?
joyah : boleh . aku balik ahad .
kehkehkeh . sebab dia nak makan muffin air tangan joyah .. joyah ubah plan . dan dia kata dia balik harini . huyehuyehuye . #terlompatlompat macam anak tunggu bapak balik . HAHA . hari tu joyah tanya dia ..
joyah : kau ni kan pelupa tahu tak . kau tahu janji je . tapi tak buat . aku nak je lukuluku    kau .
boipren : siapa suruh kau tak ingatkan aku .
joyah : kau ni aku masak . tapi kau makan semut jugak .
boipren : eh aku tak lupa laa . cuma tak hengat je
joyah : okayyy bagi 10 perkara yang kau ingat pasal kita
boipren : kita pergi pd , pergi genting dengan family aku , kita ....blabla
joyah : wahhh hebat kau bagi 12 . okay sekarang bagi 10 perkara tentang aku
boipren : kau pandai masak , kau selalu buat aku marah , tahu nak pujok aku balik ... blabla ..
haaaaaaaaaaaa . kesian si buncit .. kena dera dengan joyah . HAHA . sebab tu joyah sayang dengan si buncit .. joyah selalu panggil dia cenggitu sebab dia panggil joyah .. nenek tua kerepot .. hihi .. pastu dia panggil joyah keding . HAHA . yang keding ni la yang nenek tua kerepot ni la yang dia kejar kan . HAHA . wall fesbuk joyah dengan dia je .. penuh dengan wall post masingmasing . joyah post kat dia . dia post dekat joyah . mak joyah pun cakap perangai joyah ni pelikpelik je .. kuikui iye kan je la ..

kbai 
tatatititutu

I have died everydaywaiting for youDarlin' don't be afraidI have loved you for aThousand yearsI'll love you for aThousand more#tunggu si buncit balik (:
copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...