17 March 2012

.kau istimewa bagi ku.


kau istimewa sebab
saat aku jatuh , kau membangkitkan aku
memberi aku semangat dan kekuatan
berada di sisi memastikan aku

kau istimewa sebab
kau satu dalam sejuta 
kau terunik bagi aku
kau sangat memahami aku

kau istimewa sebab 
kau berani membuka hati aku
hati aku yang tertutup buat sementara
tertutup kerana lelaki 

kau istimewa sebab
kau berani mencuri hati aku
kau curi dan letakkan dalam balang hati
balang hati yang telah terkunci mati

kau istimewa sebab
kau mampu membuat aku menangis
kau mampu membuat aku tersentuh
kerana itu tangisan itu 
kau menggembirakan aku semula

kau sempurna bagiku
tak kurang sesuatu 
kau terima apa adaku
ku sempurna bagimu
tak kurang sesuatu
cinta bersatu 





copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...