14 October 2011

.serba salah.

.salam.

ha macam mana erk sye nak cakap . actually entry sye buat khas untuk kawan sye . sye tau mesti ada orang kte sye macam nak malu kawan sye sorang ni . entry ni pun atas permintaan dia . kalau ikutkan sye pun tak nak post entry macam ni . kawankawan tak baik kan memainkan perasaan lelaki . kesian kawan sye ni . semalam sye da satu surat daripada seorang BFF sye . ye dia lelaki . mesti korang gelak kan . nape die ni pakai suratsurat bagai . nape tak text je or tweet or fesbuking je dengan sye . sumpah sedih citer die . mungkin dia trust dekat sye kot . meh sye cter content surat tuh .
to ieda ;
ni aku faiz#bukan nama sebenar . babe kau dapat kan wedding kad aku minggu lepas . first of all . aku nak cakap . wedding aku da cancel . so kau da jimat duuit takpayah nak belikan aku hadiah bagai . HAHA . *fake laugh okayy . kau mest pelik kan kenapa wedding ak ni batal . okayy meh aku cakap . kalau kau nak tahu la kan . kalau kau tak nak tahu kau kena tahu . kau dengan aku selalu share problem kan . kau ni da macam jadi tempat mengadu pulak kan . hurm tunang aku mintak putus . dia cakap aku buat hal . kau percaya tak . ha tu semua fairytale oke . babe . aku kan penah suka kan kau . so aku tunggu la bidadari lain . bila da datang . pompuan tu pulak tak hargai aku . dia yang buat hal .......... blablablabla . #maaf content seterusnya adalah privasi . aku nak mintak tolong kau . aku nak kau publish kan benda ni dekat blog kau . sebab die selalu bukak blog kau . please ....... blablabla # maaf content seterusnya adalah privasi . 

haaa . agak sedih kan .. dah nak kawen tu . da jadi macam ni . kepada ex-tunang mamat ni . 
awak .. sye ni tengah serba salah . sye tolong buat entry ni nant orang kte sye ni menjaja citer awak . tapi ini adalah wish die . sye tak boleh tolak sebab sye kesian kan die . selalu call sye . sye tau die tengah frust . tapi jangan la buat die macamni . dia manusia ada hati dan perasaan . awak tau kan betapa susah nye dia nak pikat awak . da la awak tak mintak maaf . lepas tu susah nak kesan . FB awak . awak deactivate . kan ?? tweet awak pun takde jugak . so melalui sye je dia dapat contact awak sebab dia tau selalu bukak page sye ni . *thanks erk . die pesan . terima kasih sebab jadi tunang die selama 2 tahun . die maafkan segala kesalahan  *berat hati ni . dia halalkan segala nya ketika awak dengan dia bercinta . ha itu je kot sye mampu bagitahu . selebihnya .. lebih baik awak contact dia A.S.A.P .

#maaf kalau awak rasa sye ni KPOCHI ke . atas dasar bantu seorang kawan secara ikhlas . 





copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...