23 October 2011

.no manners.

.salam.

kali ni entry ni agak serius . and rasa nak marah je la kan . sebab nye pasal perempuan yang tak paham bahasa . sye tak nak cakap sape . sapa makan cili terasa pedasnya . *mesti la pedas kan takkan rasa pahit pulak . da serius balik .

hey perempuan .. aku pun tak paham dengan kau la pompuan . dah la kau admitted tu boipren kau . dekat FB kau da relationship dengan jantan lain . pastu kau still nak mengaku yang tu boipren kau . kawan aku tu da bertahun couple , family boipren die(yang kau cakap boipren kau) die pun da suka kan kawan aku tuh . so kan lagi baik kau lepas kan je mamat tuh . tak cukup laki ke kat dunia ni . bila aku cakap leklok . kau biadab pulak dengan aku . huh aku rasa kau ni memang dekat sekolah takde belajar sivik . kalau aku cakap leklok lepaskan mamat tuh , kau tak nak kan . meh sini aku kasi kau rasa malu sikit . or maybe kau boleh rasa tercabar . so what the hell kau nak kebas boipren orang . da kepupusan ke ? sorry to say la . kau tak sesuai dengan mamat tuh . kau kene paham dia tu hak orang . mana pergi respect kau dekat kitorang yg lebih senior daripada kau . kau perempuan kawan aku tu pun perempuan jugak . so kau mesti paham rasa bila hak kau kena kebas jugak . aku rasa kau ni memang bebal la kan . atau pun memang takde rasa sakit hati bila hak kau di kebas orang . okayy kau penah cakap dengan aku . jangan cakap pasal hak . okayy now kau pikir balik . kawan aku tuh yang da bercinta nak dekat 2 tahun daripada yang 'dikatakan' 'couple' since tengah tahun ari tu ... mana lebih berhak . mamat tu sendiri mengaku dengan kitorang yang takpernah wujud nama kau dalam hidup die . so sudah terang lagi bersuluh . da terang nak pakai torchlight lagi yang kau tu sebenar nya SS . SYOK SENDIRI . dasar perempuan loser . perempuan no manner . perempuan BIADAB . tak sedar diri . better kau lepas kan dia . sebelum aku cakap benda bukanbukan lagi . sebelum aku nak mencarut or nak tunjuk MIDDLE FINGER dekat kau . pilihla . ha dengan adek die pun aku da tnye

haaaaaaaaaa .. tak cukup lagi nak marah ....... tengah menunggu kesabaran TAHAP MAXIMUM
-___________________________________________________________________________-

copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...