16 October 2011

.kecoh la kau pompuan.


.salam.

okayy sye nak hupdate belog sye bebanyakbanyak . bleh kan ?? tapi yang ni kira intro je la . kuikui . ha ingat tak entry yang sye post pasal kawan sye tu . kalau tak ingat bleh klik sini . tak sampai sejam sye post entry tu sye terus dapat call dari ex tunang die . 
sivunguks : babe kau tak payah nak post entry pasal aku . tak perlu .
sye : kau ingat aku hadap la pulak nak post kan . ni sebab kawan baik aku yang nak .
sivunguks : haa kalau 'ex' tunang aku tuh mintak kasih sayang daripada kau . kau bagi la ??!
sye : #da blurrrr . apahal pulak minah mencapap 
sivunguks : apahal kau terdiam . betol la kan kau pun ada hati dengan dia ? jawab la pompuan .
sye : amboi mulut kau .. ni mesti kau dekat skola tak belajar sivik kan . takpun kau fail sivik . 
sivunguks : aku tanya kau ni jawab la .
sye : kau ingat aku hadap sangat ke dengan dia . aku pun ada BOYFRIEND . mine is more better than him okayy ??
sivunguks : memang celaka kan mulut kau . 
sye : spe yang celaka . kau ke aku ? pandaipandai kau fitnah aku bukan main . fakyu la pompuan . apa yang  kau citer ni da lama da bongek . da jadi buku SEJARAH . SEJARAH . memang bangang kau ni
 . pompuan biadap ! 
then sye dengan bangga nya sye letak phone . sebab kesian nanti kredid die banyak melayang . sebab gaduh dengan sye je . puihh -.- hurm sye pun heran dengan orang macamni . masalah sye da settle satu . datang pompuan biadap ni . nak beban kan pale sye yang comel ni lg . memang tak la kan . hey gurl , you are such an annoying , rude , no manners , to much . plus disgusting . sorry to say . klu kte suke or sayang someone tu . kte sayang die sebagai diri die . bukan sayang sejarah die . PAST IS PAST .


copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...