18 September 2011

.FINE sumer nak merajok.

.salam.

okayyy FINE semua nak merajok dengan sye . hisyy tak ske la merajokrajok ni . mengade tau tak . gedik tau . da dekat 12 tahun kau berkhidmat dengan aku . jangan la macam ni der . aku sayang kau TV . kau kene la paham aku nak final ni . so ak terpaksa lupakan kau kejap . baru kejap aku tinggalkan . kau da meragam . macam budak kecik la . why ??? korang mesti ingat BOIPREN sye or kawan sye ke kan . eh bukanbukan . tapi TV cap SHARP 32'' ni . bayangkan la . screen TV tuh hanya sebaris je . perghhh sungguh sadis kan . memang die da merajok habis . akhirnya ...
sye ; mak ... mak tak kesian kan anak mak ke tengok tv camtu . buta da mata orang ni mak . ajak la ayah hantar kedai . *ayat TV baru :)
mak ; kejap lagi mak kuar dengan ayah pergi cari TV . 

huyehuye . nampak tak sye ni kira baik lagi tau . sebab sye cakap HANTAR KEDAI . bukan BUANG JE . HAHA . padahal tu la ayat power nak TV baru . satu jam kemudian ...



saje nak nganjeng TV lame . 
welcome home panasonic . jangan kasi gua PANAS oke . oke byebye sharp . pergi asah lagi oke . tak cukup SHARP lagi tu . HAHA . lepas TV . mesin basuh pulak merajok . aduyai . sebab hujan je . baju pun kurang la basuh . hisy tumbok kang nak ??! ganas kan .

♥♥ ieda ♥♥

copy paste are not allowed . be yourself . thanks for read this entry

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...